.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رويكرد جديد سفرهاي استاني در دور چهارم

وزير كشور از طراحي دور چهارم سفرهاي استاني با رويكرد سفر به شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش ايسنا، مصطفي محمد نجار در چهارمين همايش سراسري مشاوران جوان رئيس‌جمهور طي سخناني اظهار داشت: تحريم‌ها امروز يك فرصت طلايي براي ماست كه به خودكفايي و توليد علم واستقلال درهمه زمينه‌ها برسيم.

وي افزود: سفرهاي استاني با توجه به اينكه با هدف فراهم كردن امكانات بيشتردر مناطق محروم انجام شده بود توانست شكاف بين فقير وغني را دركشور كاهش دهد ودرعين حال به خاطر ارتباط مستقيم مديران با مردم شاخص‌هاي هوشياري مردم را افزايش داد و اين باعث شد دشمن عصباني باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به روحيه شاداب جوانان گفت: جوان اميدوار بن‌بست ندارد، بايد براي استفاده از خلاقيت جوانان برنامه‌ريزي كرد ومسئوليت‌ها را به آنها واگذاركرد.

ما تلاش داريم كه در راستاي ايجاد همكاري وهمدلي واقعي و پرهيز از ايجاد فضاي بدبيني در اقشارمختلف تلاش كنيم و به دغدغه‌هاي جوانان اعم از ازدواج ومشكل بيكاري توجه خاص داريم.

نجار همچنين درباره تلاش‌هاي دولت براي حل مشكلات جوانان نيز تصريح كرد: در اين زمينه دستگاه‌هاي فعال ازجمله وزارت كشور كارهاي خوبي را در حال انجام دارند كه در زمينه‌هاي ازدواج وحل مشكلات بيكاري فعاليت‌هايي درحال انجام است.

وي همچنين در جمع خبرنگاران درباره تلاش‌هاي دولت براي دستگيري عوامل حادثه سنندج، گفت: اين حادثه در دست بررسي است و در حال شناسايي عوامل آن هستيم و به زودي وقتي اولين اطلاعات به دست بيايد آن را در اختيار مردم قرار خواهيم داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.